.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری جاعل چکهای دولتی کشور در نوشهر

در عملیات پیچیده اطلاعاتی واقدام ضربتی ماموران زبده آگاهی نوشهر جاعل حرفه‌ای چکهای ادارات ونهادهای دولتی کشور در دام قانون گرفتار شد.

به گزارش شمال نيوز، رئیس پلیس شهرستان نوشهر دراین رابطه گفت: در پی چندین فقره گزارشات واصله ازسوی برخی از نهادهای دولتی مبنی برجعل و دستکاری ارقام چکهای صادره‌شان و خالی شدن ارقام میلیونی از حسابهای مذکور دولتی به خاطر حساسیت موضوع، تیمی از ورزیده ترین ماموران آگاهی نوشهر تشکیل گردید.

سرهنگ علی سلیمی‌فر ادامه داد: با بکارگیری تمام امکانات پلیسی و بازبینی تصاویر ضبط شده بانک‌های منطقه وزیرنظرگرفتن کلیه بانک‌های شهر به صورت نامحسوس بالاخره پس از چند هفته کار موفق اطلاعاتی فردی که به طرز ماهرانه‌ای ارقام چک صادر شده یکی از ادارات دولتی را جعل و به قصد نقد کردن به شعبه مرکزی یکی از بانکهای دولتی مراجعه کرده بود در اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریخ کرد: متهم به هویت علی اکبر -الف اهل بابل در بازجویی‌های فنی اعتراف کرد به همراه 4 نفر دیگر از همشهريان با حضور درگیشه های شلوغ بانکها دارندگان چکهای دولتی را شناسایی کرده و به بهانه اینکه غریبه و مسافر هستند و برای واریز مبالغ میلیونی عجله دارند نوبتشان را گرفته در عوض اصل مبالغ چک هایشان که بعضا زیر 4 میلیون ریال بود نقدا به صاحبان چک پرداخت می کردند. در ادامه در مخفیگاهشان با مواد شیمیایی خاصی ارقام چکها را پاک کرده و مبالغ دلخواه میلیونی را جایگزین می‌کردند و به همین روش در بابل و ساری و مشهد و لرستان و چند شهر دیگر از حسابهای دولتی برداشت می‌کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر ادامه داد: فقط در 2مورد از این کلاهبرداری جاعلین چکهای صادره دهیاری های علی آباد میر و روستای کجور نوشهر را در مجموع 303 هزار تومان بود در سراب اردبیل و فومن گیلان با روش ذکر شده 14 میلیون و500 هزار تومان برداشت کردند و متواری شدند. تحقیقات تکمیلی تا روشن شدن ابعاد بیشتری از این قضیه از سوی پلیس آگاهی نوشهر در حال رسیدگی می‌باشد و دستگیری سایر اعضای متواری باند جعل و کلاهبرداری در دستور کار پلیس سراسر کشور قرار گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دیر باور 2 آبان 1401
من اتفاقی این مقاله قدیمی رو خوندم، سراسر دروغ، اینا چیه پست میکنین بخدا کشورهای دیگه میخندن، عملیاتی ضربتی، غافلگیرانه، تحقیق کاراگاهان، همه اینا بخاطر چهارده میلیون...هه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.